hemma

heej sötnosar :)


kom nyss hem från stan.. det var sjukt tråkigt i skolan. jag somnade på matten och vaknade upp efter en halvtimme haha.  ingen som märkte nått (a) sitter och dunkar musik med vican nu . imorgon ska jag soova hos vendela. så åker dit diiirekt efter skolan. vi får se om jag bloggar där. annars bloggar jag när jag kommer hem på lördag efter fotbolls träänigen ;). sen hade vi pianotest. men ja kan int spela piano?! . så ja vägrade spela. men lärarn ba:  spela, jag nej , oså hållde vi på i 15min, tills jag fick gå o sätta mej igen. men ja kan fan int spela heller?! aldrig att ja skämmer ut mej inför hela klassen... snart ska jag ju byta skola, ska bli fett hääärligt. '
slipper jag min CPskola (:

puss //nicole
sjjjukt gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0