SHOPPING + BADHUSET <3

ursäkta för förra inlägget. vi hade jättebråttom. lärarna får dessutom damp om man bloggar vid datorerna.
iallfall så är det julia . som ska börja blogga med mej. så nu blir vi två snygga brunetter..
och vi måste vääärklige fixa design! Julia bloggar väll snart .. hoppas jag iallafall.
idag har jag varit på badhuset med min familj. det var ju najjs. men man blir såå sjjukt trött ? ;o
fyfan . får nästan lust att sova. var även och fikade + shoppade på stan med en kompis ;)
.  ajja . den här veckan måååste jag

* sola
* köpa ny brunkräm
* vara med **** ;)
* fixa naglarna !


äär sjukt trött på vintern nu! . Får nå fel. snart börjar det väll gå isbjörnar på gatan oxå?!
nä fyfan ! ... nu måste jag tvätta bort sminket och dusha .

puss ;*// nicole


- vill ha sånna naglar typ! tröttnat på orginal nu ;)

fiiikat.
skorna som jag köpte ;)







Kommentarer
Postat av: Olivia ♥

Alla söta människor läs; http://pinkshadow.myshowroom.se/ och kommentera gärna vad ni tycker ! Puss !

2011-02-17 @ 14:30:35
URL: http://pinkshadow.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0